Sunday, July 25, 2010

funny 2

hope can make you guys can smile after read this post =)

Reasons for ponteng school

1.最體面的理由:
"Saya takut la cikgu! Terlalu
handsome, banyak perempuan
tengok saya"

2.最實事求是的理由:
"Cikgu terlalu hodoh! Saya
tak tahan tengok!"

3.最拍馬屁的理由:
"Cikgu terlalu cantik~~~
Saya takut saya tak boleh
tahan juga..."

4.最無聊的理由:
"Kawan sebelah saja tak
mau cakap dengan saya"

5.最是理由的理由:
"Kawan saya belanja
makan...Bayar hutang..Cikgu
mau saya pinjam kasi u?"

6.最 Cheap的理由:
"Saya tolong nenek saya
pindah rumah"

7.最蠻橫的理由:
"Tak syok! Tarak feel!"

8.最無奈的理由:
"Kasut saya baru cuci
semalam..belum kering..tak
pakai pergi sekolah tak
boleh....."

9.最丟面子的理由:
"Tadi nampak leng lui di atas
jalan...Tak nampak jalan dan
jatuh dalam longkang....."

10.最受挫折的理由:
"Girlfren tak mau saya....
Cikgu....!! saya sakit
hati!!!" (抱着老师狂哭,老师呆
着)

11.最胡說八道的理由:
"Ayah mau kahwin dengan
emak sekali lagi..."

12.最侮辱教育部的理由:
"Kerusi di sekolah sangat
cheap! Saya tak boleh tidur
dengan baik! "

13.最進步的理由:
"Saya terkutip 1 ringgit..cari
satu hari baru nampak seorang
polis..."

14 。最令人同情的理由:
"Saya sesat jalan...kemudian
kena rompak...kena hantam
cukup cukup...kemudian
seorang kata dia Gay...."

15.最病態的理由:
"Saya tak boleh keluar
rumah pada 1,13,21, dan 28
setiap bulan.."

16.最挨不著邊的理由:
"Aunti sebelah rumah pergi
hospital lahir anak.."

17.最變態的理由:
"aiyoo Cikgu,...saya setiap
bulan 'itu' pun datang sekali
llamalunye....hehe..cikgu jahat
oo~" ( 狂抛眉眼,老师呕!)

18.最抽象的理由:
"saya nampak seekor
harimau sedang main chess
dengan Mike Tyson, jadi saya
pun tengok tengok tengok...."

19.最幸福的理由:
"tadi datang sekolah banyak
leng lui kacau saya "

20.最可恥的理由:
"Breakfast makan terlalu
banyak! Tak boleh jalan.."

21.最遭罪的理由:
"Tadi pigi tandas tak ada
toilet paper, tunggu dalam
sana sehingga Emak balik.."

22.最天真的理由:
"Semalam saya kira
bintang ....""

23.最關心自己的理由:
"Semalam saya tidur sangat
lewat, takut tak cukup rehat,
jadi saya tidur banyak sikit hari
ini"

No comments:

Post a Comment