Saturday, September 3, 2011

Happy Birthday Sis ♥





Our background and circumstances may influence who we are, but we are responsible for who we become.

我们的环境与背景会影响我们,但是我们最终成为了什么样的人还是要自己负责


Nobody can go back and start a new begining, but anyone can start now and make a new ending.

没有人可以回到过去重新开始,但谁都可以从现在开始,书写一个全然不同的结局。




There are so many people out there who will tell you that you can't. What you've got to do is turn around and say:"Watch me."

总会有许多人对你指手画脚,告诉你“你做不到。”你所要做的就是转过头去对他们说:“看我的。




I’m tired of people who judge me without knowing my history.

我讨厌那些不了解我,却对我指手画脚的人。





I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry.

我知道再回首时,那些眼泪想来可笑;却不知再回眸时,那些欢声笑语也能叫我潸然泪下。


You can hurt with your words but sometimes you can hurt more with your silence.

生活中,你说的话可能会伤到别人,但有时候,你的沉默会让人伤得更深。




Being nice to someone you Dislike doesn’t mean you’re a Fake. It means you’re Mature enough to Tolerate your dislike towards them.

能够善待不太喜欢的人,并不代表你虚伪,而意味着你内心成熟到可以容纳这些不喜欢




Waiting is painful.Forgetting is painful.But not knowing which to do is the worse kind of suffering.

等待是一种痛。忘掉也是一种痛。但不知道该怎么办,是一种更折磨人的痛。



You are the reason why I became stronger.But you are my weakness.

因为你,我懂得了成长,可你,依旧是我的伤。



It's not only the goodbye that hurts, but also the flashback that follows .

让人痛心的,不只是离别,还有离别后的回忆。




If  you don't understand my silence, you will never understand my words.

如果你不懂我的沉默,你也永远不会明白我说的话语。




I just want someone who will understand me even when no words are spoken.

我希望有一个人会懂我,即使我什么都没说。





Goodbye without reasons is the most painful one.Love without reasons is the most beautiful one.

无缘无故的离别最伤人,无缘无故的相爱最动人。





Happiness is a journey, not a destination.

幸福是一个旅程,而不是终点。









Warmness is luxury—which is reflected by deep cold and hurt.

温暖是奢侈的东西,奢侈到需要用很深的寒冷和疼痛才能体现。





Trust is like a piece of paper. Once it's crumpled, it'll never be perfect again.

信任就像是一张白纸,一旦弄皱了,它就不可能再完美


Some may be wicked, and some may be despicable. Only when I put myself in their position did I know they are more miserable than I.

也许有些人很可恶,有些人很卑鄙。而当我设身为他想象的时候,我才知道:他比我还可怜。





Some people were supposed to walk into your life, teach you a lesson, and then walk away.

很多人闯进你的生活,只是为了给你上一课,然后转身离开




Sometimes you gotta shut up, swallow your pride and accept that you're wrong. It's not giving up. It's called growing up.

有时候,你需要做的就是闭嘴,放下所谓的自尊,承认自己的错误。这不叫放弃,而叫成长。




Apologizing;does't always mean that you are wrong and the other person is right. It just means that you value your relationship more than your ego.

道歉并不总意味着你是错的,而对方是正确的。有时它只是意味着相对自我而言,你更珍惜你们之间的关系。








Never regret.If it’s good, it’s wonderful. If it’s bad, it’s experience.

不必遗憾。若是美好,叫做精彩。若是糟糕,叫做经历。



You can’t make the same mistake twice. The second time you make it, it’s no longer a mistake. It’s a choice.

一个人不可能犯同样的错误两次。第二次还这样做,已经不再是犯错,那是你的选择。






Life isn’t about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain.

生活不是等着暴风雨过去,而是学会在风雨中跳舞






Don't cry because it because its over, smile because it happend.

与其为已经结束而哭泣,不如为曾经拥有而微笑



There are no shortcuts to any place worth going.

任何值得去的地方,都没有捷径。







People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

哭泣,不代表脆弱,只因坚强了太久。








I know when to stop.I know when to let things go.I know when to move on. But “I know” is different from “I can”.

我知道何时止步,何时放手,何时前行。但是,我“知道”不代表我“能够”。



Delay is the deadliest form of denial.

拖延其实就是最彻底的拒绝






Good love makes you see the whole world from one person while bad love makes you abandon the whole world for one person.

好的爱情是你通过一个人看到整个世界,坏的爱情是你为了一个人舍弃整个世界。


I wanted to tell you all my secrets, but you became one of them instead

曾经,我想和你分享我的所有秘密,但现在,你成了我心底的秘密。


Everyone of the people who says she or he does'n want to be in love .There must be someone without possibility in their hearts.

每个嘴里说不想恋爱的人,心里都装着一个无法拥有的人。




p/s : I am not emo 



I ♥ new blog

Happy Birthday Sis ♥

1 comment: